Iklan

cem adriankubilay akaMagazin

Çukur'un Celasun'u Kubilay Aka'ya Telif Şoku!

4/09/2020, Nisan 09, 2020
Son Güncelleme 2020-05-27T16:57:15Z

Ünlü oyuncu Kubilay Aka geçtiğimiz gün Beşiktaş'ta magazin kameralarına yakalandı. Show Tv'nin 3 sezondur devam eden dizisi Çukur'da Celasun karakterine hayat veren Kubilay Aka önümüzdeki sezonda da Çukur dizisinin kadrosunda yer alacak. Yakışıklı oyuncunun Cem Adrian'la yaptığı 'Yokluğunda' şarkısı Ali Atay ve Murat Onbul imzalı. Kubilay Aka şarkı için yalnızca Ali Atay'dan izin alınca eser telif haklarına takıldı.
Kubilay Aka ile yapılan röportajın detayları şu şekilde:
- Merhaba Kubilay Bey nasılsınız? Durduğunuz için teşekkür ederiz.
Estağfurullah biz teşekkür ederiz. İlk kez bu kadar mesafeli röportaj yapıyoruz.
- Nasılsınız? Neden dışarıdasınız? 
Bir banka işim vardı. Küçük bir satış işlerim vardı onun için geldim. Direk zaten eve geçeceğim şimdi.
- Karantina günleri peki?
Nasıl gitsin yani? Üzücü bir durum tabi. Bütün dünya için üzücü bir durum çünkü can söz konusu. Can söz konusu olunca biz hepimiz çok hassas oluyoruz özellikle Türk halkı olarak. O yüzden bu hassaslıkla da dışarı çıkmayacağını düşünüyorum kimsenin. Zorunda olmadıkça evde kaldığını düşünüyorum. Umarım da öyledir çünkü herkesin hayatı söz konusu. Bizim hayatımız, büyüklerimizin hayatı, küçüklerimizin hayatı. Yaş evet, 65 yaş üstü daha çok etki ediyor bu hastalıkta ama aslında baktığımızda kalıcı hasarlar bırakabildiği gençler de var. O yüzden dikkat etmek evde kalmak lazım. Ben daha çok kendime yararlı bir şekilde geçirmeye çalışıyorum bu süreci evde. Herkese de öyle yapmasını tavsiye ederim.
- Bu süreçte de bir şarkı çıkardınız. Cem Adrian'la düet yaptınız. Tam güzel giderken şarkı dijital platformlardan kaldırıldı.
Evet çok güzel gidiyordu. Çok da beğenerek yaptık şarkıyı. Çok özel bir şarkıydı bizim için. Şarkı yazarları konusunda biz tam olarak aslında Ali Atay ve Murat Onbul şarkının aslında sahipleri söz olarak. Ali Atay'dan ben izin aldım sadece ama Murat Beyle olan bir iletişimimiz olmadı o yüzden şarkıyı kaldırmak durumunda kaldık şimdilik. Kısmetse ileriki zamanlarda değilse başka şarkılar inşallah.
- Telif hakkı mı talep etti? Nasıl oldu?
Teliften ziyade daha çok aslında benim izin almam gerekirdi ama direkt olarak ben Ali Atay'la konuştuğum için aslında orada benim birazcık tecrübesizliğime geldi diyelim. Böyle durum. Cem Adrian çok sevdiğim bir arkadaşım ileride onunla başka düetlerde yaparız.
- Netflix'te yeni diziniz yayına girecek. Fragman yayınlandı. Nasıl geçiyor? Tepkiler nasıl size? 
Biz de çok heyecanlıyız yani ilk kez bir dijital platformda hep beraber ekipçe olacağız ve bu bizi çok mutlu ediyor. Onun dışında böyle bir küçük ön izlemelerimiz oldu. Çok umut vadeden izlemeler oldu bizim için. Çok güzel bir ekip olduk. Bir ekip işi oldu yani böyle aile gibi olduk biz sette kamera önü kamera arkası herkesle. Umarım umduğumuz gibi gider her şey biz çok mutluyuz çünkü. Umarım izlerken seyircilere de belki bir şeyler hatırlatabiliriz kalp olarak bir şeyler konuşabiliriz onlarla. Önceliğimiz bu. Dijital platformda olması da ayrı bir mutluluk tabi.
- Dizi ilk öncelikle tek sezon olarak yayınlanacak. Sevilirse 2. sezonu çıkacak mı peki? 
Tabii sevilirse izlenme oranlarına göre bakacağız.
- Son olarak da Çukur'dan bahsedelim. Çukur'da dijital platformlarda evde kal çağrısı yapıyor. Aslında ekipçe de berabersiniz. Onunla ilgili neler söylersiniz? 
Yani biz ekip olarak hep beraberiz. Orası da çok güzel bir aile, gerçek bir aile ve insanlara bir şekilde yararlı olabileceğimizi düşünüyoruz, yararlı olmak istiyoruz. Belki onları biraz olsun bu karamsarlıktan uzaklaştırmak istiyoruz. Biraz daha farkındalık yaratmak istiyoruz. Biraz ondan dolayı böyle şeyler yapıyoruz. Umarım devamı da gelecektir. Çalışmalar yapıyoruz. Güzel olacak her şey ben öyle hissediyorum yani bugün böyle hava açtı kaç gündür yağmurluydu. Biraz böyle umutla doldu içimiz. İnşallah güzel olur her şey.

TrendingDaha Fazla